29. června 2010

Pomůže mi biolampa na zánět achilovky?

Dobrý den, rád bych se zeptal, mám chronické potíže se zánětem achilovky, chodil jsem na laser. Našel jsem informace o biolampě Biostimul - myslíte že by mi biolampa pomohla?
P.Máca

Odpověď:
Biolampa Biostimul  je na záněty šlach a svalů velmi účinná, pomáhá při zvýšené tělesné aktivitě, u potíží jako je tenisový loket, golfový loket a dalších. Na rozdíl od laseru nemá biolampa tak vysoký účinek, na laser jste pravděpodobně chodil na speciální pracoviště, kde laser používal vyškolený odborník. Biolampa Biostimul je vyrobena tak, abyste nemusel nikam chodit a mohl si bolavou achilovku léčit doma, třebva u sledování TV. Červené polarizované světlo biolampy neprohřívá, je tedy vhodné při léčbě zánětů. Biolampa má analegtický a biostimulační účinek, tj. šlacha Vás přestane bolet a pravidelnou aplikací bude docházet k hojení, resp. k léčení zánětu.

Na zánět achilovky Vám tedy biolampa pomůže, a to jak biolampa Biostimul BS 103 tak Biostimul BS 303.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.